30 

Děti, mající zjevně své domovy (všimněte si, že i u vedlejších postav Frantíka a Boženky je hned ve čtvrtém odstavci zmíněno povolání či jméno jejich rodičů), si staví svůj domek a ocitají se tak svým způsobem ve druhém, alternativním a (zároveň) fiktivním domově. Co může tato „dvojdomost“ symbolizovat a co může znamenat onen „druhý domov“ obecně? Nebudete-li mít k poslední otázce žádné nápady, můžete hledat inspiraci mezi poznatky o fenoménu „dvojího domova“ v oddílu „Postavy“ (od strany sedmnácté) v příslušném Semináři České knižnice (https://kniznice.cz/component/k2/download/245_e0af60b5947ed84f02c7c42815756dc5).

→ Zajímá-li vás jiná (snad nejznámější) Čepova povídka, která nese právě titul „Dvojí domov“, pokračujte úlohou č. 41.

→ V opačném případě pokračujte úlohou č. 31.